جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
آية الله السيد علي السيستاني

حوزه/ حضرت آیت‌الله سید علی سیستانی همبستگی خود را با لبنانی‌ها در برابر تجاوز ظالمانه رژیم صهیونیستی اعلام کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، دفتر حضرت آیت‌الله سید علی سیستانی، اعلام کرد:آیت الله العظمی سیستانی همبستگی خود را با عزیزان لبنانی و رنج و درد بزرگ آن‌ها در برابر تجاوز ظالمانه اسرائیل ابراز کردند.

این دفتر اعلام کرد: حضرت آیت الله سیستانی خواهان به کارگیری نهایت تلاش‌ها برای توقف این تجاوز وحشیانه مستمر و حمایت از ملت لبنان در برابر پیامدهای ویرانگر آن هستند و از مومنان می‌خواهند اقدمات لازم را برای کاهش رنج و مشکلات آن‌ها و تأمین نیازهای انسانی‌شان اتخاذ کنند.

در بیانیه دفتر حضرت آیت‌الله سیستانی آمده است: در این روزهای سخت که مردم بزرگوار لبنان در معرض تجاوز ظالمانه رژیم صهیونیستی با روش‌های وحشیانه‌ شامل انفجار تعداد زیادی دستگاه‌های ارتباطی و هدف قرار دادن ساختمان‌های شلوغ و انجام حملات گسترده علیه ده‌ها روستا و شهرک در جنوب و البقاع قرار دارند که منجر به شهادت و زخمی شدن تعداد زیادی از اعضای قهرمان مقاومت و غیرنظامیان بیگناه و آورگی ده‌ها هزار نفر شده است، حضرت آیت الله سیستانی همبستگی و همدردی خود را با عزیزان لبنانی در رنج و مصیبت بزرگ آن‌ها ابراز می‌کند و از خداوند قادر می‌خواهد از آن‌ها محافظت کند و شر و بدی اشرار را از آن‌ها دور کند و شهدا را بیامرزد و مجروحان را شفای عاجل عنایت کند.

این بیانیه پس از آن است که ارتش رژیم صهیونیستی در روزهای اخیر حملات خود را علیه ساکنان جنوب لبنان افزایش داده است.

منبع: ایسنا

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • صادق IR ۰۸:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۳
    2 0
    با سلام خدمت مرجعیت عالی و دلسوز و آگاه ان شاء الله همیشه در عافیت و سلامت باشند. چنانکه همگان مستحضر هستیم، قطعا رژیم جنایتکار صهیونیستی حتی به اقرار خودشان بدون حمایت کامل غرب بویژه آمریکای ملعون که تمامی تجهیزات از جمله سلاحهای مخرب و جهنمی و کمک فرماندهی و اطلاعاتی آنها را تأمین می کند و علی الدوام با توطئه چینی به صورت روزمره اقدام به کشتارهای دسته جمعی می کند، آیا زمان صدور فتوای جهاد همانند زمان حمله داعش نرسیده است؟ آیا به صرف اظهار همدری تنها و دعا کار دیگری از دست مومنان بر نمی آید؟ اگر آمریکای مزور چنانکه مشخص است به صورت مرحله ای و با یک برنامه ریزی موذیانه، گام به گام مشغول از بین بردن کشورهای مبارز منطقه و جبهه مقاومت شده ، فرصت بیابد معلوم نیست بعد از فلسطین و لبنان به سراغ عراق نرود! جدول زمانبندی خروج آمریکا از عراق فقط یک بازی سیاسی فریبکارانه است. طولی نخواهد کشید که با برتری نسبی از دو جبهه قبلی ، برای سرکوب جبهه بعدی اقدام کنند! هر چند خواست و ارداه خداوند همیشه بالاتر است، اما باید هوشیار بود.